Pages

Friday 7 August 2015

BARANG HILANG SECARA TIBA2....???

As salam semua dan selamat malam...malam ni ada cerita nak kongsi...
Tadi saya keluar la kononnya nak g pasar malam...lebih kurang jam 6.30p.m. waktu malaysia... sebelum keluar saya sempat kemas katil. Lepas da penat membeli belah di pasar saya n adik sdare un blahla...saya ingat lagi saya masukkan phone dalam raga moto...
Sampai je rumah macam biasa la saya tongkatkan moto kunci n trus masuk umah sambil ditangan membawa barangan yang beli dekat pasar...disebabkan tangan dah penuh saya suruhla adik secara amik phone dalam raga moto...terkejut bila dia kata takde...akan tertinggal dekat pasar kot sebab tab tu saya letak dalam kocek masa membeli...tapi sure saya ingat saya isi phone dalam raga sebelum nak start enjin moto...

Tetiba...masa nak cari kunci moto sebab nak tengok mana tau dalam "bonet" moto saya terletak ke apa ke...tapi masalahnya kunci yang saya letak atas tilam boleh xde...jatuh bawah katil un xde...dua tiga kali saya n adik secara periksa moto n dalam bilik...cuak kot tab tu baru je beli gaji kedua baru ni...koi beli sebelum raya...lepas koi bertenang semula...tempat yang koi tengok tadi "aik, ada pulak elok je ada atas katil...baca tak dekat atas saya kata katil da kemas so masa saya cari kunci atas tilam seyes xde bukan saya je yang cari adik sedara un cari gak..tapi tetap xjumpa... sekali nampak ada...n untuk sekelian kali xtau kali berapa...tetiba elok je tab tu ada dalam raga moto...huhu pelik2...

Saya tengok muka dia tetiba berubah muka saya tetiba kecut...gonekan barang yang dicari pada mulanya seyes xjumpa lepas tu jumpa balik...huhu nasib tak hilang...seyes cuak...agaknya 'dia' nak bergurau ngan kami kowt...hahaha ok lah semua nak tido besok kena kerja...ada stok baru sampai...huhu sampaikan salam assalamualaikum pada semua insan yang berada dimuka bumi ini....

#seyessayatakutnengokgambaroranghitamter...
#saya suka tengok kat aku ke login haha haha...

0 comments:

Post a Comment