Pages

Wednesday 24 December 2014

KAWANKU

ASSALAMUALAIKUM...Pagi tadi tempat saya praktikal baru sahaja habis buat jamuan tuk salah seorang sahabat yang saya dapat ketika saya menjalani praktikal di Pejabat Daerah Dan Tanah Temerloh iaitu Wani (nama pendek dia...)
 Gambar : Farhan, Wani, Azah

Disamping ini saya nak mengucap kepada sahabat saya syazwani...mohon maaf di atas silap dan salah saya sepanjang perkenalan kita...mana tau awok ade trase hati huhu.
Gambar di bawah ialah gambar sepanjang masa jamuan berlalu kecuali masa makan kitorang tak snap sebab terlalu asyik makan makanan yang disediakan  unit pentadbiran dan kewangan nasi lemak ayam rendang perghhh....memang terbaiklah.....


Seterusnya E.O. Ros kami memberi kata-kata penghargaan kepada wani dan seterusnya memberi sijil penghargaan kepada wani atas segala kerja yang beliau bantu selama beliau berkhidmat sebagai pelatih praktikal IT bukan sahaja kepada unit IT bahkan satu Pejabat Daerah Dan Tanah dia bantu sekiranya dipanggil...





Dan akhir sekali, kami sempat ber selca beramai-ramai .....




 

 Yang ada dalam : Kak ina, Kak mieza, CC Paridah, Kak Siti, Kak Tikah, CC Hana, Farhan, wani, Saya, Kak Wan, Kak Bar, E.O. Ros,  dan Kak Nor.

Yang tak de dalam Gambar : Datin gee, Pn. Meera, C.K., Shahrol, Khalid, Kadri, Kak ida, Kak Farah dan Kak Anom.

Terima kasih sekali lagi Wani kerana menceriakan hari-hari kami di PDT TEMERLOH.




0 comments:

Post a Comment